Już w środę w Jerez rusza druga, tym razem czterodniowa sesja testowa, w której udział weźmie 10 ekip. Poniżej prezentujemy harmonogram testów poszczególnych zespołów.
Zespół | 10 lutego | 11 lutego | 12 lutego | 13 lutego |
Mercedes GP | N. Rosberg | M.Schumacher | N. Rosberg | M.Schumacher |
Red Bull | M. Webber | M. Webber | S. Vettel | S. Vettel |
McLaren | J. Button | J. Button | L. Hamilton | L. Hamilton |
Ferrari | F. Alonso | F. Alonso | F. Massa | F. Massa |
Renault | W. Pietrow | W. Pietrow | R. Kubica | R. Kubica |
BMW-Sauber | K. Kobayashi | K. Kobayashi | P.de la Rosa | P. de la Rosa |
Williams | N.Hulkenberg | N. Hulkenberg | R.Barrichello | R. Barrichello |
Toro Rosso | S. Buemi | S. Buemi | J. Algersuari | J. Algersuari |
Force India | V. Liuzzi | V. Liuzzi | A. Sutil | A. Sutil |
Virgin Racing | T. Glock | T. Glock | L. di Grassi | L. di Grassi |
08.02.2010 21:32
0
Gdzieś czytałem, że kolega Pietrov jest dobry na "wodzie". Z tego co mówią prognozy środa, czwartek ma padać. ciekaw jestem jak wypadnie na tle dziewięciu innych kierowców?
08.02.2010 21:40
0
na tle?? a niby jak to sprawdzisz??? Wiesz kto ile bedzie miał w baku???
08.02.2010 21:40
0
Kazdy pewnie bedzie jezdił z inna iloscia paliwa na pokładzie i wyniki beda tyle samo mówiły co ostatnio czyli nic. A cała banda szukających sensacji pseudokibiców będzie znów miała pożywkę do wypisywania głupot w komentach.
08.02.2010 21:42
0
tak tak znowu się zacznie te analizy itd. które prawie nic nie znaczą..
08.02.2010 21:49
0
Wprowadzili oznakowanie opon w paski w takim razie natychmiast powinni wprowadzić oznakowanie poziomu paliwa w bolidzie wystarczy widoczna dioda nad głową kierowcy nie musi być szczegółowe myślę że wystarczą 3 poziomy zielona dioda - 2/3-full, zółta 1/3-2/3 i czerwona poniżej 1/3 bo inaczej nikt nic nie wie
08.02.2010 22:08
0
5. nowyziomal: podpowiem Ci genialne rozwiązanie; na początku wyścigu każdy w baku będzie miał dużo. W połowie będzie miał połowę a pod koniec prawie pusty bak. Teraz zrób sobie diody i baw się w domu. A na testach nie tylko poziom paliwa wpływa na szybkość.
08.02.2010 22:18
0
XD umarłem !!!
08.02.2010 22:25
0
zauważyliście że kierowcy nr 1 jadą w 3 i 4 dniu ?
08.02.2010 22:34
0
8. ygor oprócz Alonso i w Mercu, ale tu bym się niczego nie doszukiwał;)
08.02.2010 22:36
0
8 ygor: nie prawda bo w mercedesie jadą na przemian, w Virgin Racing wydaje mi się że to Glock jest nr 1 a nie L. di Grassi, to samo w STR. więc nie wszyscy kierowcy nr 1 jadą w 3 i 4 dniu;)
08.02.2010 22:59
0
2.murmunder - chyba nieco dosłownie zrozumiałeś to co napisałem. Nie miałem na myśli czasów, ale ogólne wrażenie z jazdy - punkty za styl. W deszczu łatwiej tańczyć na torze, łatwiej wypaść z toru. Porównywanie czasów mija się z celem, bo to tylko testy...
08.02.2010 23:28
0
No właśnie, to samo miałem powiedziec. W Virgin to Glock jest nr 1 :)
08.02.2010 23:31
0
@9 - bo akurat Massa jest pewnie "ważniejszy" w testach - zna poprzednią porażkę F60
08.02.2010 23:39
0
Wszyscy uczciwie po połowie ;-)))
09.02.2010 00:01
0
i znowu przez pół tygodnia będę w pracy co chwila wciskał F5 - BOMBA
09.02.2010 00:03
0
5. nowyziomal - a może niech testują bez paliwa? będą wszyscy porównywalni :))
09.02.2010 00:46
0
A dioda świecąca na czarno to będzie sygnalizowała że na oparach :D, 11 motyl ... to nie skoki narciarskie... tutaj punktów za styl nie będzie rozdawanych :) rozumiem Ciebie ale zapewne zespoły i takie warunki pogodowy wykorzystają na swój sposób... jedni założą pełne mokre inni przejsciówki, może jedni będą sprawdzac przy jakiej prędkosci na jakich oponach bloid będzie tańczył ? - tutaj niema czego ceniac bo to są TESTY!.
09.02.2010 00:55
0
aż dziw bierze, że nikt tego nie podkreślił... drugie testy, a już 10 ekip naraz :) łanie łanie... hmmm kogo tu jeszcze brakuje ? ;)
09.02.2010 03:03
0
Odnosnie 2, 3 i 4 postu. To nieprawda ze z testów nie można nic wnioskować, albo ze każdy niby zalewa do baku jakąś ilość paliwa i tak trzepie cały dzień. Oczywiście niektóre zespoły starają się ukryć potencjał ale nie robią tego w sposób który opisujecie. Grabin w 3 poście nakreślił swe obrzydzenie do pseudokibiców wiec jako ten prawdziwy, pewnie wie co mam na myśli. Moze się nawet podzieli swoja wiedza aby jak to napisał: "ta banda pseudokibiców nie musiała wypisywać głupot. A wracając do tematu. Każdy z zespołów który ma za sobą instalacyjne testy, w Jarez będzie jeździły na rożnych ilościach paliwa. Na pełnym baku, połowie i oparach. Większość robiła już to w Walencji... To jedyny sposób aby zebrać dane dotyczące zmiany balansu, zużycia hamulców, amplitudy ich temperatur, paliwożernosci silnika,zmiany w trakcji tylnej osi i wielu jeszcze innych czynników, podczas zmieniającej się wagi bolidu i wędrówki środka ciężkości.
09.02.2010 08:25
0
Adamie skontaktuj mnie ze swoją wróżką , bo chciałbym dowiedzieć się od niej, który aktualnie bolid jest najszybszy :D
09.02.2010 08:31
0
najbardzej cieszy że NICK sobie nie pojeździ xD
09.02.2010 08:49
0
no wlasnie a propos nicka to czemu w skladach nie jest wpisany HEI jako kierowca merc. no i tak samo z Di Restą w Force India przeciez byly juz oficjalne info.
09.02.2010 08:57
0
A ciekawe dlaczego w mercu jest na przemian ROS MSC? czyzby MSC nie wytrzymał testów dwa dni pod rząd?
09.02.2010 09:10
0
23. Koyot.-chca pewnie sprawdzic obu kierowcow w roznych warunkach pogodowych
09.02.2010 09:50
0
Ruski za paliwo jeszcze nie zapłacił, a mimo to będzie jeździł ?
09.02.2010 09:54
0
5. nowyziomal - pomysł genialny !! a ja sugeruje że jak ze zbiornika zaczną się wydobywać tylko opary powinien włączyć się czerwono- niebieski kogut i taki bolid stał by się pojazdem uprzywilejowanym !!! ;)
09.02.2010 10:07
0
A czego lotus jeszcze nie bierze udziału w testach? A z tymi kontrolkami sygnalizującymi poziom paliwa to bezsens. Kto z trybun by je zobaczył. W TV też nie zobaczysz, no chyba, że jak operator kamery da zbliżenie. Macie jeszcze takie genialne pomysły? A co do tych co tak podniecają się testami, to można sobie spekulować, na temat który zespół będzie górą. Ale po co to? I tak wszystko rozstrzygnie się na torze. Załóżmy że Ferrari ma najlepszy bolid. Jeżdżą super, ale to nie zależy wszystko od kierowcy i bolidu. Czasem pogoda spłata figla, albo jakiś mankament techniczny. Wiadomo, że Ferrari zawsze miało paliwożerny silnik. Nie wiadomo, czy sobie z tym poradzili tak jak trzeba. I to co napisałem tyczy się większości zespołów. Podniecacie się, jęczycie że Renia teraz się nie pokazuje. A może to jakiś nowy zespół się pokaże? Albo Force India? Poczekajcie do pierwszego wyścigu... A najlepiej do pierwszych trzech, czterech Najlepiej by było, gdyby 60% stawki było wyrównane. Taka walka przez cały sezon o podium na koniec.
09.02.2010 16:04
0
Kimi rajdkonen przeczytaj sobie jeszcze raz tytuł i nie pisz bredni chodzilo o testy a nie wyscig
09.02.2010 16:15
0
Mowcie co chcecie drodzy przyjaciele ;) Ale i tak co roku wyniki z testów mają bardzo dobre odwzorowanie w wyścigach.
09.02.2010 21:58
0
Odnośnie postu 20 feels3- Jeśli gdzieś w moim tekście widziałeś fragment mówiący o tym, który bolid jest najszybszy, to może rzeczywiście kontakt z wróżką byłby wskazany, bo na okulistę chyba za późno.
10.02.2010 23:08
0
To mamy już pierwsze zmiany, bo jutro jeździ Kubica, a nie Petrov...
22.10.2010 16:13
0
Fajnie to wyglada jak w starym NFS
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się